Login .:. 08/22/2019 - پنجشنبه 31 مرداد 1398

نام و نام خانوادگی : سید مجتبی طبقی

شماره کارمندی : 207322

مدرک و رشته تحصیلی : لیسانس عمران

تاریخ فارغ التحصیلی : 1375 از دانشگاه آزاد اسلامی

تاریخ استخدام : 12/9/75


1)  از 1375 الی 1377 مامور بازدید در شهرداری منطقه 14

2)  از 1378 الی 1379 مسئول بررسی خلاف در اداره بازرسی فنی شهرداری منطقه 14

3)  از 1380 الی 1382 مسئول کنترل نقشه شهرداری منطقه 14

4)  از 1382 الی 1385 ریس صدورپروانه شهرداری منطقه 7

5)  از 1386 الی 1387 کارشناس اداره کل اموراجرایی کمیسیونهای ماده صد

6)  در سال 1387 جانشین معاون شهرسازی منطقه 4

7)  از 1387 الی 1388 جانشین معاون شهرسازی منطقه 18

8)  از آبان 1388 الی خرداد 1389 سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه 22

9)  از خرداد 1389 الی اردیبهشت 1390 معاون اداره کل تدوین ضوابط،نظارت و صدور پروانه

10) از اردیبهشت 1390 تاکنون مدیرکل تدوین ضوابط،نظارت و صدور پروانه

شرح وظایف اداره کل تدوین ضوابط

1-    جمع آوری کلیه ضوابط ، مقررات ، آئین نامه ها و دستور العملهای مرتبط با حوزه شهرسازی و معماری و به روز رسانی آنها.

2-    مطالعه و بررسی به منظور شناخت مشکلات و نارسائیهای قوانین و آئین نامه های موجود در امور شهرسازی و معماری و ارائه پیشنهادات لازم جهت  اصلاح  و رفع مشکلات با هماهنگی ادارات کل حوزه و مراجع ذیربط .

3-    تهیه پیش نویس لوایح و طرح های مورد نیاز و یا اصلاح قوانین موجود و قدیمی ، و کار آمد نمودن آنها در چارچوب حوزه معاونت شهرسازی و معماری و پیشنهاد آن به مراجع ذیربط با هماهنگی ادارات کل مرتبط .

4-    پیشنهاد در زمینه تهیه ، تدوین ، تغییر و تصویب آئین نامه ها و دستور العملهای ابلاغی و مورد نیاز حوزه شهرسازی و معماری با همکاری ادارات کل حوزه

5-    نظارت بر حسن اجرای کلیه ضوابط و مقررات صدور پروانه و ایجاد آرشیو الکترونیک از ضوابط و مقررات و اطلاع رسانی به شهروندان و کنترل الکترونیک و هوشمند در جهت امکان اعمال نظارت عالیه براجرای ضوابط و مقررات مذکور .

6-    بررسی ، پیشنهاد و همکاری در زمینه وضع عوارض یا ایجاد تغییرات در عوارض موجود صدور پروانه ساختمانی با واحد های ذیربط و نظارت بر حسن اجرای آنها .

7-    پیشنهاد بهبود روشها و فر آیندها در زمینه صدور پروانه ، گواهی های ساختمانی و سایر مجوزات شهر ساز ی به مراجع ذیربط با هماهنگی ادارات کل حوزه .

8-    رفع ابهام و پاسخگوئی به استعلامات کلیه واحد های تابعه شهرداری تهران در زمینه صدور پروانه ، گردش کار ، گواهی ها و مجوزات شهرسازی و سایر ضوابط و مقررات جاری شهر سازی و معماری شهرداری تهران با حضور ادارات کل حوزه .

9-    انجام سایر وظایف ( غیر مصوب ) حسب مورد که از جانب مقام مافوق ابلاغ می گردد . (ازجمله: نظارت و راهبری دفاتر خدمات الکترونیک شهر، صدور پروانه متمرکز  و ..... )